středa 30. září 2015

Banánový chlebíček s kokosem a chia semínky


Receptů na banánový chlebíček je opravdu hodně. Ale žádný z těch, co jsem našla, úplně neodpovídal mým nárokům (a zásobám). Tak jsem si vymyslela svou verzi a výsledek mě příjemně překvapil, chlebíček je vláčný, nadýchaný, nepřeslazený. A také jednoduchý a připravený za pár minut. Určitě stojí za to ho vyzkoušet!

Potřebujeme:
4 banány, přezrálé
4 lžíce kokosového oleje
110g strouhaného kokosu
110g pohankové mouky
1 lžička kypřícího prášku (bez fosfátů)
1/4 lžičky mleté vanilky
1 lžíce chia semínek

Banány rozmačkáme, smícháme s rozpuštěným kokosovým olejem a pak i s ostatními surovinami. Těsto přesuneme do chlebíčkové formy vymazané kokosovým olejem a v troubě předehřáté na 180 stupňů pečeme asi 50 minut.

2 komentáře:

  1. Chlebíček jsem upekla o víkendu a je opravdu vynikající! Kokos s banánem - super :-) Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já děkuji za zprávu, jsem ráda, že vám chutnalo!:-)

      Vymazat