úterý 15. března 2016

Pohankové sušenky s burákovým máslem


Co může být za studeného deštivého odpoledne lepšího, než si provonět byt skořicovými sušenkami a dát si je ještě teplé s hrnkem dobrého čaje?:-)

Potřebujeme:

1 zralý banán
3 lžíce burákového (nebo jiného ořechového) másla
3/4 hrnku pohankové mouky
1 lžička skořice

Banán vidličkou rozmačkáme a smícháme s burákovým máslem. Přidáme mouku a skořici, zpracujeme těsto a tvoříme z něj kuličky o velikosti vlašského ořechu, které dáváme na plech a lehce zmáčkneme vidličkou. V troubě předehřáté na 170 stupňů je pečeme asi 20 minut.

3 komentáře:

  1. No tak to je teda vtipné! Právě jsem na blogu "Zdravě jíst" dočetla recept na Arašídové sušenky, vzápětí otevřu Mlsnou mámu a vykouknou na mne další sušenky s arašídovým máslem :-))) Již delší dobu jsem se chystala upéct sušenky s arašídovým máslem, které mám otevřené, jen jsem stále neměla ten správný recept, tak jsem zvažovala vymyslet vlastní... a teď si už dokonce můžu vybírat ;-) Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jsme všechny v tom posledním záchvěvu zimy potřebovaly doplnit tuky;-)

      Vymazat
  2. Právě jsem sušenky dopekla a už teď lituji, že jsem neudělala na dvojité dávky :-) jsou neskutečně dobré!!!!

    OdpovědětVymazat