úterý 25. srpna 2015

Banánové tyčinky s čokoládovou polevou


Většinou si ke snídani připravím smoothie a jsem spokojená. Ale po nocích, kdy jsem víc vzhůru než spím (a když dětem rostou zoubky, je takových nocí bohužel hodně), potřebuju něco sladkého, co mi dodá energii a udrží mě na nohou; a rozhodně tím nemám na mysli croissant a kávu. Spíše něco jako tyhle tyčinky, vydatné, kalorické, dokonce s čokoládovou polevou. Jenže všechny kalorie pocházejí jen ze zdravých tuků a sacharidů a já ze svého mlsání vůbec nemám špatný pocit. A tak to mám ráda:)

Potřebujeme:
2 zralé banány, rozmačkané
100g ovesných vloček
15g slunečnicových semínek
15g dýňových semínek
15g sezamových semínek
15g chia semínek
25g kešu ořechů, nasekaných
25g para ořechů, nasekaných
Poleva:
4 lžíce kokosového oleje (panenského, za studena lisovaného)
4 lžíce raw kakaového prášku
2 lžíce rýžového sirupu

Smícháme všechny suroviny na tyčinky, hmotu uhladíme do formy 20x20cm vyložené pečícím papírem a v troubě předehřáté na 160 stupňů pečeme 30 minut. Necháme vychladnout.
Umícháme polevu, nalijeme na upečené těsto a dáme vychladit do lednice. Pak nakrájíme na tyčinky.

Žádné komentáře:

Okomentovat